مونارک

پروانه نیستم

تنها پری جدا شده‌ام از پرنده‌ای

در باد، دربدر

"سید علی میر افضلی"

قرآن به سر گرفتم و گفتم سلام عشق!

پنجشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۳۳ ق.ظ

یا حبیب

 

حضرت عشق جان!

زیر نور شما

بزرگ شدم...قد کشیدم...آآآدم شدم         

                                                                  حضرت عشق

 

+شب قدر باشد.

من باشم و تو باشی و یک عدد خدا

 

  • مونارک

نظرات  (۴)

  • مداد مغزی
  • یعنی به جز حرمی تو بر من حرام عشق...
    +
    یک عدد خدا
    پاسخ:
    ترسم که در سماع شوم از دعای دست
    آنجا که قبله گاه تو باشی، امام:عشق!
    کاش هر روز من باشم و تو باشی و
    یک عدد خدا . . .
    پاسخ:
    :)
    نگین که تو حرم اونم شب قدر ، ما رو فراموش کردین !؟
    پاسخ:
    حالا که اصرار میکنین نمیگم :)

    تف تو ریا برا همه دعا کردم
    خیلی خیلی ممنونم :)
    پاسخ:
    خواهش میشه :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی