مونارک

پروانه نیستم

تنها پری جدا شده‌ام از پرنده‌ای

در باد، دربدر

"سید علی میر افضلی"

بغلم کن که خدا دور تر از این نشود

چهارشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۴، ۰۴:۳۳ ب.ظ

یا عشق

فکر کن دوستانت را دعوت کرده باشی به ناهار.داری ذوق دخترانه ات را پای دسر میریزی که دینگ دینگ.

پیام آمده است.باز که میکنی خشکت میزند.دلت میلرزد و کم کم پیام را محو میبینی.خودت را روی

 نزدیک ترین مبل پهن میکنی و خنده و گریه ات قاطی میشود.

دعوت شده ای...آقایت دعوتت کرده است...


گفته بودند شاید من را نبرند.گفته بودم مگر دست شماست.یادم به پارسال می افتد که گفتند جا نداربم

و جا میمانی و من وسط محرم و نا محرم گریه میکردم که آقا؟داشتیم؟که فردایش گفتند جا باز شده.


اینجا مشهد.دلم شدید گرفته است.از حرف پُرم و واژه ها به گلو که میرسند آب میشوند.

اینجا حس میکنی در آغوشِ امامی...آغوش سراسر مهرِ حضرت عشق.مینشینم همان جای همیشگی.

روبروی ایوان طلا.نور میپاشد توی صورتم.چشمانم از حرم سرریز میشود .ریه هایم را پر میکنم...

چه برکتی دارند این ثانیه ها.نگاه میکنم...میخندم...گریه میکنم...به جنون میرسم.

آه..جانِ دل...من به چه زبانی بگویم عاشقتان هستم...بلند میشوم.میخواهم بروم ضریح را بغل کنم...

جانانِ دل

انی اسئلک نگاهت

انی اسئلک رضایت

انی اسئلک لبخندت....انی اسئلک همین سه وجب جای روبروی ایوانت را....

که تمام وجودم باور است

یَرَوْن مقامی و یَسمَعون کلامی و یَرُدّون سلامی ...



  • مونارک

نظرات  (۷)

  • سعیده زارع
  • التماس دعا :) 
    پاسخ:

    :)))

    دعا ها رو کردیم تموم شد

    الان تهرانم:*

  • الفــ میمــ
  • وااای
    دلم مشهد میخواهد
    عجیـــب..
    پاسخ:

    مشهد

    تنها جاییه که ازش سیر نمیشم


    +به زودی روزیت بشه ان شالله

  • الفــ میمــ
  • و خاک
    نبض تپنده ی همه ی عالم است
    خاک را بس عاشقم..


    +آخ.دعا کن

    پاسخ:

    :)))))



    خوشا به حال شما :)
    تا میتونید استفاده کنین
    اگه شد ، یاد ماهم باشید ، مارو هم طلب کنه آقا 
    پاسخ:


    انشالله

    انشالله

    انشالله

    به زودیه زود روزیتون بشه

    :)

  • به یادش و به یاریش

  • از حرف پُرم ...

    انی اسئلک...

    ...
    سلام و نور
    مثل همیشه عالی
    پاسخ:

    سلام عزیزِدل

    عالی خوندی

    ما که تو مشهدیم شدیم حکایت ماهی تو آب که دنبال آب میگرده.
    این پست ها یه تلنگرهست یه تذکر هست برای ما...
    ممنون بابت این یادآوری.
    پاسخ:

    :)))

    مجاور بودن هم یه سعادته


    +نوش روحت

  • مــــــــ. یــ.مــ
  • عزززیزم 
    زیارت قبول 
    :)))
    پاسخ:

    فداااات

    :))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی