مونارک

پروانه نیستم

تنها پری جدا شده‌ام از پرنده‌ای

در باد، دربدر

"سید علی میر افضلی"

خل و چل میشویم گاهی...

چهارشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۴، ۰۵:۳۲ ب.ظ

یا صانع

_ ریحانه این دستبنده خوشگله؟سنگش کوارتزه

+  کوارتز؟ آره خوبه.کوارتز خاصیت پیزوالکتریکی داره

_ :|

てんてん のデコメ絵文字

_ عزیزم یه سیب زمینی دیگه اضافه میکنی به قابلمه

+ یه سیب زمینی دیگه...ینی با آب و دمای ثابت مدت زمان پختش بیشتر میشه؟

ظرفیت گرمایی سیبزمینی چقدره؟

てんてん のデコメ絵文字

_ نقش جامدادیت رو دوست دارم

+ نقشش هگزاگوناله دقت کنی دو دسته آینه هم میبینی.

_ :/

てんてん のデコメ絵文字

_ صدای این خواننده هه رو دوست دارم

+ بذار تو برنامه آنالیزش کنم ببینم فرکانسش با پرده بندی هاش تناسب داره

てんてん のデコメ絵文字

_بیا از اون راه بریم

+ نه مگه ژئودزی نخوندی؟ این راه کمترین زمان ممکن رو میبره

てんてん のデコメ絵文字

_ میدونی خیلی فکر اقتصادی ایه اگه از استوا طلا بخری ببری تو قطب شمال بفروشی؟

+ چرا

_ چون استوا کمترین شتاب گرانشی رو داره.قطب هم بیشترین.

…(てんてんてん) のデコメ絵文字


  • مونارک

نظرات  (۳)

  • مــــــــ. یــ.مــ
  • داغون شدم له له:)))
    یعنی شیمی برای زندگی به حد اعلا
    پاسخ:

    شیمی

    و بیشتر فیزیک :))

    خخخخخ مثل  خوشم اومد.
    پاسخ:

    :))

    خخخخ

    با آخری خیلی حال کردم ، الان میرم استوا ...

    + D:
    پاسخ:

    :))

    آخه فکر نمیکنم اونجا خیلی درگیر تجملات باشن :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی