مونارک

پروانه نیستم

تنها پری جدا شده‌ام از پرنده‌ای

در باد، دربدر

"سید علی میر افضلی"

آنقَدَر وسوسه دارم بنویسم که نگو....

چهارشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۲۳ ق.ظ

یا عشق


جانِ دل!

من قبلِ 18 سالگی که شما را نمیشناختم

چطور زندگی میکردم

که حالا هر روز دلم برای شما پر میزند؟

امامِ رئوف ِ من


+آنقَدَر حسرتِ دیدارِ تو دارم که نگو...

  • مونارک

نظرات  (۵)

بطلبه با هم بریم :دی
پاسخ:
ایشالللله
ایشالا قسمت بشه عزیزم
پاسخ:

ان شاء الله

برای شما هم

هـــِعی ...
پاسخ:
       هعییی

سلام

کجا روی

سوی حرم

چکار کنی

عبد درم

بیا نرو

باشه

پاسخ:
      

سلام


تصحیح:

کجا روی

سوی حرم

چکار کنی

عبد درم

بیا نرو

چرا نرم؟

سلام

این رفتنها متاسفانه تسکین می دهد ، خواستن ها را

حال  خود دانی

********

سبقت نوشت: بابا این چه کدهای عجق وجقیه که برای تایید کامنت گذاشتید شما بلاگ ای اری ها ؟؟؟؟؟؟؟؟‌‍

‌‍(شکلکه یه مشت قوی تر از مردان آهنی)

پاسخ:

       سلام


تسکین میدهد حال ما را

حال آنکه تسکین خواسته شاید به صلاح حال ما نباشد.

خودش میداند  وعزیز بالایی


******

از کی انقد تنبل شدید؟



ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی