مونارک

پروانه نیستم

تنها پری جدا شده‌ام از پرنده‌ای

در باد، دربدر

"سید علی میر افضلی"

این عید ها برای من آقا نمیشود...

يكشنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۵۵ ق.ظ

یا نور


همه چیز از یک شبِ نیمه شعبان توی صحن رضوی شروع شد.شب بود.تنها بودم.خنکای دلپذیرِ شب

میخکوبم کرده بود به گل های قالی و غافل از زمان یاسین میخواندم که کمیل شروع شد.

کمیل...اولین بارم بود کمیل میخواندم.از دلبری های کلماتش بیخبر بودم.ظرفیت این همه عاشقی را نداشتم.

جانِ حرفم این که همان یک شب اولین و آخرین کمیلی بود که دلم را برد.بعدِ آن هر پنجشنبه پای هر کمیلی

نشستم مزه ی عاشقیِ شبِ نیمه ی شعبان را نداشت...


  • مونارک

نظرات  (۲)

  • یـک مـعــلـم . .
  • این دیـده نیست قابل دیـدار روی تو،
    چشمی دگر بده که تماشا کنم تو را !

    تو در میان جمعی و من در تفکّرم،
    کانـدر کجـا روم و پیـدا کنـم تو را . .
    .
    باسلام وتقدیم احترام،
    عیدمیلادحضرت بقیة الله-ارواحنا له الفدا-رو به محضرشریف شما تبریک می گم.
    امیدوارم که باعنایات حق متعال،شیعیان خوبی برای آقامون باشیم،
    و روزی، چشمانمون به جمال حضرتش روشن بشه . .

    پاسخ:

    :)


    سلام و نور

     بر شما هم مبارک

    سلام
    امشب شب کمیله
    محتاج دعاییم
    پاسخ:
    هعیییی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی